27 Aralık 2015 Pazar

LG G3 Beat CyanogenMod 13 ve Diğer Custom ROM'lar Hakkında

Arkadaşlar öncelikle özür dileyerek başlamak istiyorum. Gerek okul gerek başka sebeplerden ötürü uzun bir süre yazmadım. Yazdığınız yorumları gördüm ve konuyla ilgili bir bilgilendirme yazısı yazma kararı aldım.

Şimdi ben bundan birkaç ay önce aynı konuda bir yazı yazmıştım ve bu yazıda LG G3 Beat (D-723TR) için Custom ROM ve  kernel bulunmadığından bahsetmiştim.

XDA Developers sitesinde LG G3 için açılmış bir forum bulunmuyor. Ama cihaz ile ilgili ROM ve kernellerin paylaşıldığı bir konu var ve bu konuda cihaz için Lollipop ve Marshmallow ROM ları bulunuyor. Hatta kerneller, recoveryler ve modlar da bulunmakta.

Ama gel gelelim o konudaki hiçbir şey ülkemiz LG G3 Beat'inde çalışmıyor. Bu yüzden Custom ROM ları indirseniz bile telefonunuza recovery yükleyemeyeceğiniz için ROM u da telefonunuza kuramazsınız.

Sizinle daha önceden paylaştığım yazılardan yararlanarak cihazınızı 4.4.2 KitKat sürümüne düşürüp biraz olsun rahatlamasını sağlayabilirsiniz. Ardından cihazınızı rootlayabilir ve greenify gibi uygulamalarla cihazınızın RAM ini biraz olsun rahatlatabilirsiniz.

Aynı zamanda artık LG G3 Beat kullanmadığım için bu yazı LG G3 Beat için yazdığım son yazı olacak. Bundan sonra Sony Xperia M ve Sony Xperia SP için yazılar paylaşmayı düşünüyorum. Tabii siz de benden özel isteklerde bulunabilirsiniz. Bunun için yorum yazmanız yeterli olacaktır. Herkese bol teknolojili günler dilerim...


3 yorum:

  1. abi ben cm 13 ü yükledim şimdide orjinal roma geri dönmek istiyorum ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  2. http://forum.turkdevs.com/konu-rom-lg-g3-beat-d723-d724-cyanogenmod-13-0.html

    Bu siteden yardım alabilirsin en buradan yaptım ama şimdi geri dönmek istiyorum çünkü romdan sıkıldım ve geri nasıl dönüleceğini bilmediğim için bir daha rom işlerine bulaşmıyacağım

    YanıtlaSil